TRVALÁ SLEVA AŽ 20%

LED
2020

ZHODNOCENÍ ROKU 2019 ONDRY ČAPKA

Zdar Zeli bando, Vzhledem k tomu, že začal Nový rok, tak jsem se rozhodl napsat, jak byl ke mně štědrý svatý Petr v roce 2019. Jako každý rok není u mě měsíc, co bych nebyl aspoň dvakrát na...
153 0
MICHAL ŘÁDIL NA D5
LIS

MICHAL ŘÁDIL NA D5

Náš tester Michal Mitras opět navštívil od pátku do sobotního večera své místo na Dyji 5 a povedlo se mu přelstít dohromady 7 kaprů. Dva pod 10 Kg, tři nad 10 Kg a dva dokonce nad 15...
34 0
AMUŘI NA OVOCE

AMUŘI NA OVOCE

Zdar Zeli bando, ke konci září jsem vyrazil s kamarádem na 24 hodinovku na svazovou vodu. Přijeli jsme na místo asi kolem 7 hodiny ráno a nanosili věci z auta na lovné místo. Hned jsem začal...
42 0
KLENOTY Z LOMU RADNICE 2

KLENOTY Z LOMU RADNICE 2

Zdravím vás rybáři a rybářky, v posledním týdnu měsíce srpna jsem s moji dcerou Kačkou vyrazil na 4 dny do krásného lomu u Radnic, kde jsem chtěl otestovat novinku...
10 0
RODINNÁ DOVOLENÁ NA ROUDNICI

RODINNÁ DOVOLENÁ NA ROUDNICI

Zdravím všechny příznivce ZeliFishing. Letos jsme na rodinnou dovolenou vyrazili na pískovnu Roudnice. Na pískovnu jsme dojeli v sobotu 7. 9. něco kolem 1 hod. odpoledne. Tam na nás čeká...
VRANOVSKÁ VÝPRAVA

VRANOVSKÁ VÝPRAVA

Zdar Zeli bando, jako každý rok, tak i letos jsem jel s kamarády na týdenní dovolenou a to na svazovou vodu Vranovská přehrada část chmelnice. Na místo jsme dorazili už v sobotu a hned po...
5 0
VÍKEND SE SYNEM

VÍKEND SE SYNEM

Zdravím příznivce ZeliFishing, využil jsem volného víkendu a vyrazil se svým 5 letým synem na víkend k vodě na mou oblíbenou svazovou vodu. Den předem jsem si vše pečlivě připravil,...
8 0
ŠEST KRÁSNÝCH DNÍ S NÁSTRAHAMI ZELIFISHING

ŠEST KRÁSNÝCH DNÍ S NÁSTRAHAMI ZELIFISHING

Zdravím všechny fanoušky firmy ZeliFishing. Letošní dovolenou jsem si domluvil na soukromém revíru o rozloze 9 ha. Na rybníku je k dispozici 15 lovných míst – mol, tedy s...
NEJLEPŠÍCH 24 H NA MÉM OBLÍBENÉM REVÍRU

NEJLEPŠÍCH 24 H NA MÉM OBLÍBENÉM REVÍRU

Zdravím všechny rybáře s další zprávou od vody. Má další výprava začala celkem nepříjemně, když nám selhala doprava a musel jsem narychlo shánět někoho,...
9 0
PRVNÍ VYCHÁZKA ONDRY KLONFARA S NAŠÍM BOILIES

PRVNÍ VYCHÁZKA ONDRY KLONFARA S NAŠÍM BOILIES

Čau, posílám fotky z první výpravy a první ryby na boilies Tuňák od firmy ZeliFishing. Oslovil jsem tuto firmu 14 dní zpět, protože jsem byl nespojený s firmou, pro kterou jsem doposud...
POHODA CUP BOŽICE 62 H

POHODA CUP BOŽICE 62 H

Zdar příznivci ZeliFishing. O uplynulém víkendu jsme se s kamarádem zúčastnili závodů pohoda Cup Božice 62 hodin. Samotný závod začínal ve čtvrtek ve 20 hodin. Na místo jsme...
7 0
PO STOPÁCH JESETERŮ

PO STOPÁCH JESETERŮ

Zdravím příznivce ZeliFishing. Když pominuly největší vedra a počasí bylo příznivější, rozhodl jsem se, vydat na jeden moc pěkný revír, o kterém vím, že...
NA NOC K VODĚ

NA NOC K VODĚ

Už bylo na čase přerušit práci a užít si chvíli relaxu u vody. Na rychlo jsem se se synem Davidem rozhodl, že vyrazíme na noc k vodě. Odpoledne jsem vše nachystal, koupil něco dobrého na...
NEZNÁMÁ VODA

NEZNÁMÁ VODA

Zdravím všechny, v poslední době mám času na ryby čím dál méně, ale i tak se mi podaří vždy nějaký čas najít, a i kdyby padaly trakaře, tak jedu. Chtěl jsem zkusit něco...
2 0
MALÁ ŘÍČKA

MALÁ ŘÍČKA

Zdar Zeli bando, o víkendu jsem se vydal se svým kamarádem jen na pár hodin na jednu malou svazovou řeku, která mě v loňském roce velice mile překvapila. Přijeli jsme na místo kolem 19 hodiny s...
PŘEDSTAVENÍ A PRVNÍ ZPRÁVA ALEŠE JENŠÍKA

PŘEDSTAVENÍ A PRVNÍ ZPRÁVA ALEŠE JENŠÍKA

Petrův zdar, jmenuji se Aleš Jenča Jenšík a jsem novým junior testerem firmy ZeliFishing. Je mi 17 let, studuji Střední školu (rybářskou školu ve Vodňanech) a jak jste si asi mohli...
KLENOTY Z LOMU RADNICE

KLENOTY Z LOMU RADNICE

Zdravím vás s další zprávou od vody, tentokrát jsme vyrazily na těžkou vodu do Lomu u Radnic. Po příjezdu jsme postavily bivak a nachystali pruty. Na této výpravě jsem poprvé...
BOŽEJOV CUP 60 HODIN 2019

BOŽEJOV CUP 60 HODIN 2019

Zdar Zeli bando, o víkendu jsme se s Petrem Pastrňákem zúčastnili závodu Božejov cup 60 hodin, který začínal ve čtvrtek ve 20 hodin. Přijeli jsme na místo kolem 16 hodiny, dali jsme si malé...
BIG CARP BAITS ZAJEČÍ

BIG CARP BAITS ZAJEČÍ

Zdravím všechny kapraře a slušné rybáře, v uplynulém víkendu jsem se zúčastnil závodu Big Capr Baits Zaječí na pět nejtěžších ryb. Los nebyl moc...
PAPAJA MUSTANG CUP JARO 2019
ČVN

PAPAJA MUSTANG CUP JARO 2019

Zdar příznivci ZeliFishing, Uplynulý víkend jsem se zúčastnil již po páté závodu Papája Mustang Cup 50 hodin na Dobré Vodě. Tentokrát jsem jel se svým kamarádem...